We do no-compromises!

Sunday, April 27, 2008

Nedělní bohoslužba

Navštěvování kostela se v naší rodině šíří jako ty nejpikantnější drby v AIESEC.
Nejdříve tam začal chodit můj bratr Jiřík, pak Mára (což je můj bratr), překvapivě se k nim přidala mamka (víc bráchů už totiž nemám) a dnes...


DNES jsem tam nakoukl i já!:)


foto kostel
No, musím říci, že to byl docela silný zážitek.
Protože:

  • jsem byl nucen tykat si se 7 docela neznámými lidmi
  • okusil jsem tělo Kristovo a krev téhož (když se něco rozdává, nějak se tam vždy nachomítnu)
  • "zazpíval" jsem 5 naprosto neznámých písní bez sebemenšího potenciálu na to stát se mainstreamovými bestsellery
  • užil jsem si docela odpočinkovou hodinu (až na to neustálé přemýšlení nad tím jestli se hodí udělat to či to, jestli je pohár s mešním vínem čistý, jestli mám zavřít oči nebo jen blbě koukat kolem sebe, apod.)


    Každopádně to byl super zážitek:)

Labels: ,

4 Comments:

At 12:43 AM, Anonymous Anonymous said...

I will not concur on it. I assume nice post. Especially the appellation attracted me to study the intact story.

 
At 10:39 PM, Anonymous Anonymous said...

Good dispatch and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Thanks you for your information.

 
At 5:42 AM, Anonymous Anonymous said...

Easily I acquiesce in but I think the brief should prepare more info then it has.

 
At 3:50 PM, Anonymous Anonymous said...

Opulently I assent to but I think the brief should have more info then it has.

 

Post a Comment

<< Home